podi és podi

sabato 26 dicembre 2015

Nastro bianco - Cinta blanca

IT-ESP-CAT


Il nastro bianco,...
il nastro bianco è il fumo,
il fumo di una sigaretta che si consuma
in bocca del fumatore, tra le sue labbra,
inconsapevole di produrre il nastro bianco...
--------------
La cinta blanca,...
no es una despedida desde la cubierta de un buque,
es humo,
el humo que exhala un cigarrillo que se consume entre los labios del fumador,
...según el autor.
-----------------
Allò que m'ha cridat més l'atenció al moment de pujar aquesta fotografia és que en tinc una altra amb el graffiti sencer (per això sé que la cinta blanca és fum d'una cigarreta) però amb diferències. Les dues fotos les vaig fer amb un mes i un dia de diferència; la primera aquesta. En la segona, no hi és el "palet" marró d'abaix a la dreta i la cinta continua blanca bastant més enllà a la dreta del que es veu aquí. Per tant, aquest original ja no existeix com a tal...

PODI-.

8 commenti:

  1. Es el que tenen aquests grafitis, una existència efímera i canviant. M'agrada molt el detall.
    Una abraçada

    RispondiElimina
    Risposte
    1. De vegades, de petits detalls d'un gran graffiti poden sortir-ne diferents "quadres" que per sí mateixos tenen un contingut propi.
      Gràcies,

      podi-.

      Elimina
  2. Una manera gráfica de manifestar ese humo del cigarrillo en los lugares abiertos para este fin.

    Besos

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Cuando el dibujo se ve entero, se entiende que es humo de un cigarrillo. Este está en la puerta de un local, una tienda que ahora mismo no tiene uso.

      podi-.

      Elimina
  3. No he vist l'altra foto, però m'agrada aquesta pel detall. Mai hagués dit que es tractava del fum d'una cigarreta. Suggerent.

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Jo estic començant a veure que els talls d'un graffiti poden ser més interessants, fotogràficament parlant, que el dibuix sencer.

      podi-.

      Elimina
  4. Un bel murales Carlos, belle le parole, se mi permetti "fiumo" è fumo :-)
    Ciao
    Ste

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Ti permetto, ti permetto... L'ho già corretto!
      Volevo dire un fiume di fumo...? macché, assolutamente no; un errore e basta; grazie.

      podi-.

      Elimina